Veronica persica Poir

Trädgårdsveronica



söndag 23 januari 2011

Vårens plan(t)ering.


En Solros Vanilla Ice.
Det passade så bra med solrosor mot växthusets gavel.
Som skuggade perfekt in mot möblemanget.
Så i år blir det en sådan odling igen där.


Lite fler dekorativa rostiga fynd
till trädgården skall ut i växthuset och trädgården i år.


Fler pallkragar har sambon släpat hem åt mig.
Mer färg skall inhandlas från IKEA.
Svart bets - så snyggt blev det i höstas med dem som står på plats.



Har samlat på mig gamla tegelstenar till mitt planerade ruin-bygge.
Fick vara med vid murens uppbyggnad till växthuset.
Se & Lär!


Saknar en del redskap.
Skall se om jag kan göra fynd på nätet.

Ser fram emot våren.

1 kommentar:

  1. Hi hi hi, jag gillar ogräs skylten!
    Går väl åt några såna ;) hi hi

    SvaraRadera