Veronica persica Poir

Trädgårdsveronica



torsdag 8 april 2010

Regnet faller...

Efter en kort arbetsdag, har jag kört skräp till containern och gått en promenad med Pixie. Och nu faller regnet. Hade tänkt vara ute och plocka i växthuset men fastnade vid datorn. Tittade på lite favoritbilder. Delar här med mig av några...

Betongmöbel - vad kan vara mer hållbart och vackert.


Dekorerad gunga.


Mitt nästa projekt...


Latinska blomnamn och shabby chic - I like it!


Söker ännu efter en gammal stege till mitt växthus.


Troligen denna nyans eller något mer grön ton till växthusets stomme.
Målning nästa år tidigast.

En trevlig hörna.
Ser fram emot att mura upp min hörna...har hittat lite tips här och där på nätet.

Senare nattning av hästar.
Där ute krävs storstövlar vill jag lova.
Och nu när det dessutom kommer regn blir det än värre.
Ja, ja har inte fastnat ännu såsom i höstas.

Nu dags för middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar